čtvrtek 7. února 2013

High school hadr

Rozjezd (Matku tady nenajdete)

Protože by v žádném populárním románu neměla chybět alespoň trochu intimity, rozhodla jsem se vědomě pro vaši potěchu šlápnout do právě chladnoucího ho*na. Rozmáznutím téhle libůstky si koleduji o vyloučení z kolektivu (pokud vůbec můžeme tvrdit, že jsem se někdy začlenila) anebo hůř k fyzickému poškození s trvalými následky, což by možná umožnilo moji lepší adaptaci do skupiny. Nicméně události posledních dnů jsou natolik vtipná záležitost, že si ji nemohu nechat pro sebe. Cítím se opravdu jako žurnalistka ve válce. 

Žila, byla ve Sněhové lhotě dívka, ze které vyrostla obrovská žena. Pracovně jí říkejme Matka. Z pochybných a světu neznámých důvodů se Matka rozhodla pomáhat vyděšeným zahraničním studentíkům. Avšak ne nezištně. Matka by ve svém věku měla pomýšlet na vdavky a potomky, jen ten statný (statnější než ona, možná v tom to tkví) nastávající ženich nebyl na obzoru.

Tušíte, odkud vítr vane? Matka si totiž řekla, že špinavé výchoďačky by mohly být ošklivá konkurence na honu za nastávajícím. A tak i přes moji veškerou snahu nebýt protivná, nepřátelská a hádavá jako obvykle, začala studená válka. Matka coby včelí královna si shromáždila tlupičku chlapců a nevýrazných přidržtašek a nás začala bezcitně vylučovat z kolektivu, který se teprve formoval – bezcitné! Jen tak náhodou nás zapomněla pozvat na party. Jen tak náhodou nám zařídila lístky na hokej na druhou stranu arény než ostatním (ani trochu to nepřibarvuji). A úplně nevinně byla také v organizaci výletu, o kterém jsme neměly ani tušení. 

S čistým svědomím prohlašuji, že jsme nechtěly používat zbraně hromadného ničení, ale rozmluva se vztyčenou bílou vlajkou Matku jen povzbudila do dalšího intrikaření. Jadernou bombu v našem případě zastoupila naše vlastní party, na které nechyběla voňavá, ničivě zákeřná a neuvěřitelně přitažlivá meruňkovice. Matka s tlupičkou dorazila, společně s ostatními hosty, dopadlo to velkolepě 18 lidí se skvěle bavilo, ráda bych řekla do svítání, ale takový frajeři nejsme, navíc než si oskar vyleze, tam kam patří, tak nás většina musí být ve škole. Zbylé 4 (Matka a její dvorní dámy) uspořádaly Přesunovací akci do klubu. K jejich smůle jsme, v čele s meruňkovicí, byly mnohem přesvědčivější. Dílo dokonáno, téměř. 

Pár dní na to jsem zjistila, jak nepěkně jsem podcenila "soupeře". Její Přesunovací akci totiž předcházela hysterická plačtivá scéna na schodech budovy, utěšování se zúčastnila téměř polovina hostů, jak jsem si mohla nevšimnout! Ach ta meruňka jedna nezbedná. Nemilým překvapením bylo zjištění, co protrhlo přehradu do slzavého údolí. Já, Mrcha Sporty, v akci?! Po malém pátrání, nedalo to ani moc práce, tamtamy bijí, jsem rozřešila případ.
Naše údajná konverzace:¨

Matka: "Jak se máš?"
Sporty: "Nestarej se, když nás nemáš ráda!" (Nás myšleno českou výpravu)

No tak tady to máte. Prostě je lepší stratég nebo já jsem paranoidní. Každopádně proběhlo jakési usmíření, kdy jsem se dušovala, že tohle z mých úst není, i když umí být hubou nevymáchanou, a ona přikyvovala, jaké že je to velké nedorozumění. Doufám, že tohle lejno už větší nebude a zapadá sněhem. 

Tímto příspěvkem jsem si odbyla nutné drama, za pár hodin mířím do Stockholmu. Hurá, nechám za sebou moje kamarádky ze střední i ke stropu sahající kupu nepovedených skic. 

Žádné komentáře:

Okomentovat