pondělí 7. ledna 2013

Den na Marsu

Začínám mít podezření, že Erasmus má co do činění s Nasa. Každopádně doufám, že mezi moje fanoušky patří i Malder, protože dnes jsem se ocitla na mimozemské stanici a to bez použití hvězdné brány.

bufík
Pokusím se nezapomenout na žádnou novinku, budeme se divit, doufám, že jste uposlechli moji včerejší radu a neopomněli jste dvojitou dávku sedativ, máte poslední možnost.

chronologicky seřazené údivy

6. i rodilé petrohradčance může být ve Finsku zima 
(jak už jsem napsala, luxus v podobě autobusu za 3,30E je potřeba si občas, občas, občas, občas, téměř vždy, odpustit, takže jsme 4,1km do školy zvládly pěšky ve tmě a zimě. Dvě siroty z Moravy a jedna z Petrohradu. Nemusím snad ani dodávat, že jsme místo 4,1km ušly 6,3km)

7. no maňana in Finland
(Ulf Jensen -náš koordinátor, původem z Dánska- prohlásil: Přijít o pět minut dříve znamená ve Finsku přijít pozdě.)

8. informační systém Mendelu i Muni nám nejspíš seslal nějaký ufo bůžek 
(Finsko nebude kolébka IT, není se moc čemu divit i ta Nokia už jde do kytek. Při dnešním Welcoming day jsem vyfasovala 3 uživatelská jména a tři hesla. Přihlašovat předměty je nutné ve dvou systémech, ke každému je jiné heslo. Kdybych byla optimista, tvrdila bych, že je to důmyslně propracovaný bezpečnostní systém, ale nejsem)

9. nejlepší masové kuličky mají v IKEA 
(mysleli jste si, že dostáváte náhražku? Hm... tak to byste mě možná mohli přijet navštívit. Obě dvě restaurace jsou supertruper skandinavský design - konečně! Jídlo vypadá skvěle, ale masové kuličky asi nebyly zrovna nejlepší choice, neviděli maso ani ze saní, kuchařky jsou asi aktivní objímačky stromů)

10. Chodit do knihovny je cool
sekáč, kde pořídíš i pekáč
(100 000 titulů, 35 000 e-knih KE STAŽENÍ ZDARMA, i-pady k zapůjčení, noviny z celého světa... nevěděla jsem jestli brečet nebo pročůrat tu perfektní židličku, nakonec jsem si v duchu sama se sebou plácla)

11. Litevky jsou fucking friendly 
(v obou dvou smyslech)

12. Sekáč velikosti Bauhasu jste ještě určitě neviděli
(ten už není ve škole... ale našla jsem tam zapékací misku za 1,5 eura)

Pokud se srdeční zástava nedostavila doposud, můžete vydechnout, další podivnosti budou až někdy příště. Jsem vyšťavená, myslet anglicky mě trošku bolí... za ušetřené peníze jsem si koupila cider, bude recenze. Dneškem začínám testování značek.

Žádné komentáře:

Okomentovat