úterý 8. ledna 2013

Skafandry svléknout!

Sněží, zatím to vypadá romanticky. Ale protože jsem pesimista a romantika, mě zrovna nebere, tak mi to nadšení vydrží tak maximálně do zítřejšího rána. Dost pravděpodobně mě navštíví chlapská smrtelná nemoc, nářečně řečeno RYBA (netuším kolik nářečí Vás napadlo, a není to ani finsky, jen zkuste někdy s rýmou říct rýma), příští příspěvek bude plný bakterií. 

Včerejšek byl ve znamení nových informací a milionů (přesně 7) údivů, dnešek pak ve znamení aplikace "získaných" informací. Což bylo a je nemožné a to nejsem  úplně krutopřísná počítačová lama. Copak je v Nasa jednodenní kurz pro kosmonauty? Každopádně za pomoci bělovlasé-anglicky-ne-příliš-zdatné koordinátorky jsme si uplácali rozvrh. Bylo to jako chodit s bábovičkou pro písek přes půl Ruska. Nicméně v termínu 6 hodin jsem si zapsala 4 předměty pro první periodu (což bude údiv č. 13)

údivy (dostatečně promrzlé)

13. Studium v periodách (jarní semestr - pro méně bystré, právě začal - je rozdělený do 3 period z nichž v poslední už není žádný kurz, ale je tu... zatím není jasné proč. Moje marština totiž není úplně dokonalá.)

14. Finská pasta vypadá jako italská, ale nechutná tak! (That was a real piece of shit... asi našla jsem cestu, jak být sprostá, doufám, že cizojazyčné vyjádření není tak nekorektní jako prase, prdel atd.- pokud je, dozvím se to nějakou diskrétní cestou.)

bufík z venku, říkají tomu Paja

rozvrh exchange studentíka (aneb umíchej si na co máš chuť)

pondělí: Furniture design project (9:00-15:00)
úterý: plastic (9:00-12:00)
středa: sketching and presentation (10:00-14:15)
čtvrtek: prototype (9:00-16:00)

2. perioda, pravděpodobně: visual data processing, graphic design, ideas of inovation, product design
3. perioda, zcela jistě: santova vesnička, Laponsko, Norsko, Talin, Petrohrad. (možná jsem měla ordinovat další sedativa, hm?)
design a business campus zevnitř, jsou tam i hezčí
místa, ale zatím je tam vždy dost živo a je mi
trochu trapné to fotit.

Proces adaptace je u konce, zítra se uskicuju k smrti a kdyby náhodou ne, vyrážím na tour de bar s ostatními exchange flákači. Fotky.. budou, pokud projdou cenzurou. (takže spíš ne)

 1. rezenze "dobrot"

 Jablečný cider značky Pirkka (zdejší obdoba cleveru),
2,34 E/0,5l,
4,7% alkoholu

Umělá chuť, bublinek víc než ve vířivce. Nic co byste chtěli dostat jako suvenýr. Patří k jedněm z nejlevnějších, příště zkusím něco exkluzivnějšího, protože na takovýhle srandy už jsem moc stará.

Žádné komentáře:

Okomentovat