středa 16. ledna 2013

Řekni kvok v 5 jazycích

Tak v první řadě MÁM KOLO! Ale nemám fotku, protože jsem líná a protože Vám chceme vyfotit celou naši flotilu v akci. Velící důstojník je samozřejmě horal z Ruska, v závěsu je česká jednotka na vietnamském vozidle, pak dlouho nic a pak se plazím já na černé pumě. Tak jsem si ji včera pojmenovala, ale po dnešku si říkám, že ještě není pozdě na změnu, černý slimák je totiž mnohem přesnější. Slimáka jsem si pronajala za 20 euro na měsíc, což je skoro pohádková cena vzhledem ke všemu ostatnímu. Není světle fialový... to tak s černýma slimákama bývá a nemá košík, což je nedostatek základní a musí být odstraně asap.

Školní okénko

Ateliér nebo spíš dílna Plastu je celkem parádička. Vede to takový staříček s perfektní angličtinou (až na to, že neví, jak se řekne podrážka, ale kdo jo, že) a jde o to naučit se pracovat na těch obludných strojích. Tak jsme včera vyřezávali patvary. Někomu se dokonce povedlo, aby to vypadalo podle jejich představ, nicméně, mě teda ne. Jaké to překvapení!
a to bylo naposledy, co jsem měla všech 10 prstů

Be nice and friendly

Večerní sbližovací pártoška proběhla u nás na podlaze s levným vínem z kelímků. Nemáme ani židle ani sklenice, pro víc lidí než nás dvě (a ani mít nebudeme). Chlapci nedorazili, asi ze strachu, že je ukvokáme a musím jim dát za pravdu, hrozilo to. Složení bylo česko-německo-rakousko-vietnamsko-samozřejmě-ruské. Potrava byla ryze česká, bramboráky mi tu smrdí ještě teď, ale měly úspěch, tak to za to asi stálo.

Údivy

15. Rusové se najdou vždy a všude.
16. Věkové rozpětí studentů je monstrózní (začíná na 18 a končí, aspoň pokud vím, na 35 letech)
17. Asi se tu vážně nekrade (musím vyfotit, jak vypadají zámky na kolo, haha)

Tomatová omáčka z Čech je ta nejlepší

O poschodí níž máme saunu. Tak jsem se odhodlala ji vyzkoušet a nevím, zda to pokládat za údiv č. 17, ale je tam horko! Ještě nevím, jestli se mi to líbilo, to nejspíš zjistím, až zchladnu a vyblednu, pokud se to někdy stane.

Žádné komentáře:

Okomentovat