pátek 4. ledna 2013

Ťapačova cesta aneb prvních 100 euro

Postel shledávám měkčí než je ergonomicky vhodné a troufám si tvrdit, že můj krk to tak shledává také, na protest proti nevhodnému lůžku stávkuje a to cestou nejdrsnější, zablokoval se.

první detektivní výprava (výlohy proplaceny z grantu Erasmus)

První zjištění... celé město je jeden velký lesopark, sem tam ostrůvky domů... Abych byla přesná stromy jsou disperzní prostředí a domy disperze, koncentrace staveb = 42,6%

Druhé zjištění... na kolech se tu jezdí i v mrazu. A já budu taky, abych si to tu náležitě užila. Pronajmu si kolo, ale jedině s košíkem, ideálně světle fialové.
lekce finštiny pro trpělivé (luxus za 13 euro
je závěs do sprchy)

Dle plánu jsme se vydaly (nejsem tu tak úplně sirota, jsme dvě české siroty) na nákupy, pěšky. Protože MHD je vážně luxus, tedy měl by být, soudě dle ceny. Hlavní hadrová ulice je spíš ulička, ale jako správný shopaholic si jistě poradím s tímto nelehkým úkolem. Zcela nutně totiž potřebuji novou šrajtofličku, do té stávající se mi ty tisíce eur ani nevlezou. No možná jsem se trochu zasnila... potřebuji nutně novou šrajtofličku, protože... mi kvůli ní tekla krvička. Takže další plán bude??? Nákupy :D

Cestou ze zlaté uličky k obchodnímu centru jsem se zastavila obhlídnout i kampus, zatím prozradím, že připomíná auschwitz 1, tedy pokud se na to dokážete dívat aspoň trochu pozitivně. :)

Prisma, to jest obchodní obr dům, který spolkl tesco, obi i asko, tedy pokud by stál u nás, byl by něco jako zábavní park pro celou rodinu. No není to sen? Ne... 3,5 hodiny mezi regály, venku se setmělo. 
S nákupem tak akorát abych ho ještě unesla a s účtenkou, kterou jen tak neunesu, jsme se vydaly hledat some bus stop. Beznaděj, prší... akční druhá sirota, žádá mladého fina o odvezení na nádraží. Ještě, že ji mám, já bych šla samozřejmě pěšky i přesto, že tašky měly nejméně 103,7kg. Z nádraží jsme si dopřály luxus v podobě autobusu. Jaké to překvapení, žádné kožené sedačky a koberečky za 3 a půl eura, to je teda podvod!


co takhle houpací ofci?

Na závěr dobrá zpráva. V pondělí přijde úklidová služba, kterou zaplatí to japonské prase. (Už mám uklizeno.)


Žádné komentáře:

Okomentovat